skvaller, ansiktsmask & kaffe.

min mysiga söndag kommer nog mest att bestå av skvallertidningar , ansiktsmasker & en god varm kaffe !
vädret i växjö är inte det bäst just nu heller , men för förra veckan va det nästa 30 grader varmt .
men nu blåser det & regnar. redigt film väder :)
jag kollar på en film "Bailey Billions" , den får mig på lite piggare humor iaf .
jag kommer nog också fixa om lite bilder sen , det får ni också ett smakprov på sen .
men ny ska jag lyxa till mitt ansikte med en ansiktmask !
peace and love - A.

Kommentarer
Postat av: Malin

Oja det var den det var den bästa filmen jag sett på väldigt länge :).

2008-06-22 @ 13:36:58
URL: http://brunettmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0